Verslag informatieavond nieuwe leden op 31 oktober

Enkele weken geleden werden er een 80 tal leden, die in 2022 en 2023 (tot en met oktober) lid zijn geworden van  KBO Meijel aangeschreven om een informatie- en kennismakings-avond bij te wonen. Ongeveer 40 geïnteresseerde leden waren aanwezig in de foyer van d’n Binger bij dit alweer nieuwe initiatief.

Na een welkomstwoord werd door de voorzitter Henk Gommans de microfoon overgenomen voor een inkijkje in de “keuken” van onze vereniging en werd uitgelegd hoe de organisatie in elkaar zit. Met behulp van een power-point presentatie werd er verteld, wat KBO Meijel voor haar leden doet en wat er zoal georganiseerd wordt.

Daarna bracht Koen Verstappen een discussie op gang en werd er gepolst, wat er bij onze nieuwe leden leeft en welke nieuwe activiteiten zij graag georganiseerd zouden willen hebben. Ideeën werden uitgewisseld en er werden zelfs ter plekke beloftes gedaan door het bestuur. Als sluitstuk van deze avond was er een korte quiz met gebruik van foto’s van Meijel met o.a. vragen over de locatie en historie van ons dorp. Rond half 10 werd er een einde aan het programma “gebrouwen” en begon er een gezellige nazit onder het genot van enkele drankjes.

De organisatie van  dit evenement is zeker van plan om dergelijke avonden op regelmatige basis te gaan houden.