Verslag Kerstviering 2023

Verslag van de kerstviering “IN VREDESNAAM”.

Het thema van de kerstviering van dit jaar was “In vredesnaam”. Een passend thema in deze onrustige tijd in grote delen van de wereld. De bijeenkomst werd geopend door Henk Gommans, onze voorzitter en vervolgens opende onze geestelijke adviseur Roger Maenen de viering. Deze viering werd dit jaar opgeluisterd door ons eigen Meijels Mannenkoor. Zij wisten het echte kerstgevoel bij de aanwezigen te brengen met mooie liederen. Luisterliedjes en meezingliedjes werden ten gehore gebracht.

De zaal van d’n Binger was in een stemmige kerstsfeer aangekleed en was gevuld met veel leden. In de pauze konden we genieten van kerstbrood en na afloop vond de loting plaats voor de kerststerren. Deze viering is op zeer gepaste wijze van start gegaan, op weg naar Kerstmis. Dank aan iedereen, die heeft meegewerkt aan deze sfeervolle kerstviering.

Laat ons “in vredesnaam” genieten van mooie feestdagen en van elkaar.

Een foto/filmverslag van deze kerstviering kunt u vinden onder het kopje foto’s.

Dit bericht is geplaatst in Evenementen met de tags . Bookmark de permalink.