Jeu de Boules

In het voorjaar van 2022 kwam er een vraag van een aantal leden of er niet in clubverband een Jeu de Boules competitie opgestart kon worden. De werkgroep Gezond Ontspannen was daar zeker positief over en ging aan het werk om dit op te zetten. Er werden verschillende Jeu de Boules banen, die Meijel rijk is, bekeken. Uiteindelijk kwam de baan die tussen ‘t Roadhusj en Alexanderhof nabij het oorlogsmonument ligt, als beste uit de bus.Er werd een oproep gedaan, dat er in de lente en zomerperiode op de dinsdagavond “gebould” zou gaan worden en dat geïnteresseerden zich op konden geven.
Door het grotere aantal deelnemers was er na enige tijd behoefte aan een tweede baan, omdat de wachttijden voor de deelnemers, die weer aan een nieuw spel konden beginnen, soms wat lang waren. Met financiële ondersteuning van de gemeente Peel en Maas wordt er in de maand maart een 2de baan gerealiseerd!
Nieuwe deelnemers zijn natuurlijk altijd van harte welkom, maar nu is het wel een extra goed moment, door de aanleg van deze nieuwe baan.
Noteer het alvast: Vanaf 16 april om 19:00 uur wordt er weer wekelijks Jeu de Boules gespeeld.

Dit bericht is geplaatst in Gezond ontspannen met de tags . Bookmark de permalink.