Jaarvergadering 2024

Verslag algemene ledenvergadering van woensdag 13 maart 2024.

Op woensdag 13 maart hield het bestuur de algemene ledenvergadering. Deze ledenvergadering werd bezocht door 135 leden. Naast de gebruikelijke agendapunten, zoals het jaarverslag, informatie over het financiële jaarverslag en de begroting van 2024, werd het huishoudelijk reglement, dat op diverse onderdelen is aangepast, goedgekeurd.

Vermeldenswaard is (zonder de andere activiteiten tekort te doen) dat het afgelopen jaar meerdere nieuwe activiteiten werden georganiseerd, zoals de zondagse winterwandelingen, een workshop fotografie op smartphone, een nostalgisch kermismatinee en 2x een pubquiz.

Verder waren er erg veel opgaves voor het bezoek aan het Europees Parlement in Brussel en aan de vrouwengevangenis “Ter Peel”. Hierbij is een “dankjewel” op zijn plaats voor de vele vrijwilligers, die ons altijd helpen. We zijn gestart met een Klankbordgroep, die ook dit jaar 2 keer bij elkaar komt. De website werd vernieuwd. En in november werd een omvangrijke tevredenheidsenquête uitgezet; dit jaar volgt verdere informatie over de resultaten hiervan. Van het bestuur waren er 3 leden, Wim Strijbos, Peter Knoops en Els Gielens, die door de vergadering herkozen werden.

Na het officiële gedeelte was er een korte pauze ingelast. Onder het genot van koffie/thee en vlaai werd door iedereen weer over van alles bijgepraat. Daarna was er een muzikaal optreden van dhr. Leon Bots uit Liessel met mooie zang/entertainment. Er werd dan ook met plezier naar geluisterd en meegezongen; we zagen zelfs een polonaise voorbijkomen. Hierna vond de loterij plaats. Na dit alles kwam er weer een einde aan deze middag.

Tot slot spreken wij de wens uit, dat we er ook dit jaar weer een mooi jaar van kunnen maken.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags . Bookmark de permalink.