Start zomercompetitie Jeu de Boules voor leden KBO Meijel

Wanneer:        start dinsdagavond 16 april
Tijd:                 aanvang 19:00 uur.
Met de komst van de lente kondigen we vol enthousiasme de start aan van de zomercompetitie Jeu de Boules voor leden van KBO Meijel. Op 16 april, aanvang 19:00 uur gaan we van start op de twee Jeu de Boules banen bij de Bongerd, waar we een seizoen vol plezier, competitie en gezelligheid tegemoet gaan. Deze competitie biedt een geweldige gelegenheid voor alle leden van de KBO Meijel om samen te komen, hun vaardigheden te tonen en nieuwe vriendschappen te sluiten. Of je nu een ervaren speler bent of net begint, iedereen is welkom om deel te nemen aan deze leuke activiteit. Dus haal je boules tevoorschijn, breng je beste spel mee en kom meedoen aan onze zomercompetitie Jeu de Boules! Samen maken we er een fantastisch seizoen van, gevuld met sportiviteit, gezelligheid en misschien zelfs een beetje competitieve rivaliteit.

Dit bericht is geplaatst in Gezond ontspannen met de tags . Bookmark de permalink.