Actie “Spek de Kas”

KBO Meijel heeft kluisnummer 31,
We willen even laten weten, dat de actie: SPEK DE KAS er weer aankomt.
De inmiddels jaarlijkse actie van de Jumbo-Phicoop.
Deze actie begint op maandag 29 augustus en duurt tot en met zondag 6 november.

Deze actie werkt als volgt:
Bij iedere €15,00 aan boodschappen krijg je een voucher t.w.v. € 0,15. Deze kun je zelf thuis online verzilveren of in de winkel van de Jumbo-Phicoop in het kluisje van KBO Meijel deponeren. KBO Meijel heeft kluisnummer 31.
Het totale bedrag van de ingeleverde vouchers, wordt uitbetaald aan onze vereniging: KBO-Meijel. Hopelijk mogen we, zoals voorgaande jaren, weer op jullie rekenen en kunnen we daarna weer iets extra’s doen voor onze leden. Wij zullen regelmatig de tussenstand bekend maken. Vorig jaar zijn we op de 19de plaats geëindigd van de 65 deelnemende verenigingen, een super resultaat, nogmaals bedankt hiervoor.
Laten we proberen om dit jaar een nog hogere plaats te bereiken.
We hopen dat we er samen  weer een mooie actie van gaan maken.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags , . Bookmark de permalink.