Koningschieten met BBQ

Evenals vorig jaar gaan we weer een schiet-wedstrijd organiseren met aansluitend een BBQ. Dit zal gebeuren bij het schutterslokaal van schutterij St. Willibrordus, Nederweerterdijk 1 in Meijel. We worden op zaterdag 12 augustus om 16:00 uur ontvangen met koffie/thee. Na de koffie starten we met de schietwedstrijd. Bij goed weer gaan we buiten schieten met de grote buks. Bij slecht weer gaan we naar binnen en schieten dan met de windbuks.
Iedereen is welkom, ook de niet-schutters. We hopen, dat er veel “schutters” komen. We zullen dan proberen om de huidige koning van de troon te stoten.Diegenen, die willen schieten, moeten zich wel ter plaatse kunnen legitimeren (rijbewijs, ID-kaart of paspoort). De instructies van de buksmeester moeten worden opgevolgd, aangezien gebruik wordt gemaakt van een vuurwapen. De schietwedstrijd kan onderbroken worden tussen 18:30 uur en 20:00 uur voor oefenschieten van de eigen leden van de schutterij. We gaan er van uit, dat omstreeks 18:00 uur de nieuwe schutterskoning van de KBO bekend gemaakt kan worden. Het is de bedoeling, dat we omstreeks 18:15 uur met de BBQ kunnen starten.

Wanneer:                    zaterdagmiddag 12 augustus.
Aanvang:                    16:00 uur.
Eigen bijdrage:           alleen schieten           € 22,00
alleen BBQ                 € 17,50
schieten en BBQ        € 32,00
de prijzen zijn incl. consumpties.
Inschrijven:                 donderdag 13 juli om 14:00 uur in d’n Binger.

Dit bericht is geplaatst in KBO op Pad met de tags , . Bookmark de permalink.